پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس
سرخط خبرها

هدف هیات ورزش‌های همگانی، فراهم کردن ورزش رایگان برای مردم است

  • کد خبر: ۱۹۳۶۶۷
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
هدف هیات ورزش‌های همگانی، فراهم کردن ورزش رایگان برای مردم است
رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: هدف هیات ورزش‌های همگانی ایجاد شور، نشاط و شادابی برای عموم و در اختیار فراهم کردن ورزش رایگان برای مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا آذریان در مراسم صبحگاهی صبح و نشاط که در شهرستان سرخس برگزار و از طریق شبکه سه سیما به صورت زنده پخش شد، عنوان کرد: مردم شهرستان سرخس امروز در یک پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط رکورد زدند. از تمام مسئولان این شهرستان بابت نظم و انضباطی که به این برنامه داده بودند تشکر می‌کنم.

وی افزود: امروز مردم شهرستان سرخس یک حماسه ولایی دیگر را به وجود آوردند و نشان دادند برای سلامتی خود و خانواده‌شان ارزش قائل هستند و دوست دارند ورزش را همیشه به صورت صبحگاهی با خانواده انجام دهند.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی یادآور شد: مردم عزیز ایران بدانند، سرخس شهر ولایت‌مداران و دوست‌داران امام رضا (ع) است. مردم سرخس با حضور خود از تمام شهدا و ایثارگران و کسانی که این امنیت را برایشان به وجود آوردند، یاد کردند.

آذریان با اشاره به سایر برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی در جهت افزایش تحرک مردم و حضور آنان در برنامه‌های ورزش‌های همگانی تصریح کرد: هدف هیات ورزش‌های همگانی ایجاد شور، نشاط و شادابی برای عموم و در اختیار فراهم کردن ورزش رایگان برای مردم است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی این هیات تا پایان سال برگزاری همایش صبح و نشاط در شهرستان‌های سبزوار، قوچان و نیشابور است. همچنین برگزاری همایش‌های ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات استانی ویژه کارکنان دولت در حوزه بازی‌های فکری، یوگا، استراگوس و... از دیگر برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری ورزش‌های روزانه ویژه مربیان ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های این هیات در سال جاری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->